Politica de confidențialitate

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Data: Septembrie 2022

CINE SUNTEM:

Monirom Trading SRL (“Monirom”) este un distribuitor de produse electrice pentru uz gospodaresc si industrial, prin magazine proprii si prin reteaua de distributie, ce activeaza in Romania din anul 1995. Toate activitatile de prelucrare a datelor sunt gestionate de Monirom in calitate de operator.

INTRODUCERE:

In conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 2016/679/UE privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (in continuare „Regulamentul”) dorim sa va aducem la cunostinta cateva aspecte importante in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal in cadrul Monirom.

Aceasta politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal explica ce facem cu datele Dvs. personale, indiferent daca va furnizam produse, materiale de marketing sau folosim datele Dvs. personale ca parte a cercetarilor pe care le desfasuram in scopuri de marketing sau stiintifice. De asemenea. acest document descrie modul in care colectam, folosim si procesam datele Dvs. personale si cum, in acest mod, ne respectam obligatiile legale fata de Dvs. Confidentialitatea Dvs. este importanta pentru noi si ne angajam sa protejam datele Dvs. personale si sa va protejam drepturile.

In cadrul fiecarei sectiuni specifice din aceasta Notificare de confidentialitate veti fi informati cu privire la scopul fiecarei prelucrari relevante a informatiilor.

Categoriile de persoane vizate la care se refera prezenta Politica sunt: clientii si potentialii clienti ai Monirom, vizitatorii showroom-ului si ai magazinului operat de Monirom, personalul Monirom, asociatii, reprezentantii, colaboratorii si/sau partenerii Monirom implicati in derularea obligatiilor contractuale asumate de catre Monirom, inclusiv viitorii salariati, colaboratori si/sau parteneri in asociere, salariatii, colaboratorii, asociatii partenerilor Monirom (”Persoanele Vizate”).

PRINCIPII:

Prelucrarea datelor cu caracter personale ale Persoanelor Vizate are loc cu respectarea urmatoarelor principii:

  • Monirom utlizeaza datele cu caracter personal in mod legal, transparent si corect si intelege sa manifeste un angajament continuu fata de necesitatea asigurarii confidentialitatii datelor colectate
  • Monirom colecteaza doar datele cu caracter personal necesare si numai pentru un scop legitim.
  • Monirom retine datele cu caracter personal colectate strict pentru perioada necesara realizarii scopului colectarii respectiv doar pentru perioada legala de retentie.
  • Monirom aplica masuri de securitate adecvate.

Daca sunteti nemultumit de orice aspect al politicii noastre privind confidentialitatea clientilor, este posibil sa aveti drepturi legale pe care le-am descris mai jos, acolo unde este cazul.

Este posibil sa modificam din cand in cand aceasta notificare. Va rugam sa vizitati site-ul nostru daca doriti sa ramaneti la curent cu data viitoare cand vom posta modificari ale acestei politici. In situatia in care vom efectua modificari si va vom comunica noua versiune utilizand un hyperlink/landing page, este posibil sa se inregistreze adresa IP a dispozitivului electronic folosit pentru acces (telefon mobil, tableta, computer etc.) pentru a dovedi ca utilizatorul a primit notificarea.

  1. Care sunt datele Dvs. personale pe care le procesam?

Datele Dvs. personale sunt colectate direct in cadrul showroom-ului si respectiv magazinul nostru online, prin intermediul platformei marketplace utilizate de subscrisa, prin e-mail, prin intermediul conturilor de social media, prin centrul nostru telefonic, prin intermediul platformelor & aplicatiilor folosite de noi, prin intermediul contractelor semnate cu noi si prin posta/curier. In functie de circumstantele relevante si de legile si cerintele locale aplicabile, putem colecta unele sau toate informatiile enumerate mai jos:

  • Nume si prenume;
  • Numar/Numere de telefon de contact;
  • Sex
  • Varsta/Data nasterii;
  • Imaginea persoanei;
  • Detalii de contact: adresa e-mail, adresa de contact, adresa de livrare/facturare;
  • Date de identificare;
  • Profesie/pozitie/loc de munca, date profesionale de contact.
  • Date bancare si date aferente platilor;
  • istoricul comenzilor si livrarilor inclusiv produse care se afla in cosul de cumparaturi sau in lista de favorite;
  • Date acces cont;
  • Corespondenta purtata intre Monirom si Dvs.; sau
  • Orice alte informatii suplimentare pe care Dvs. alegeti sa ni le furnizati.
  1. Cum folosim datele Dvs. personale?

Colectam si utilizam datele Dvs. personale in urmatoarele scopuri:

In scopul facilitarii furnizarii de produse si servicii online sau in cadrul showroom-ul nostru, rezolvarea problemelor de orice natura referitoare la bunurile achizitionate, inclusiv executarea contractului si finalizarea comenzii specifice, comunicarea cu vizitatorul/utilizatorul inregistrat si transmiterea de mesaje de informare cu privire la etapele de procesare a comenzii, furnizarea de clarificari legate de comanda si, in general, de informatii privind achizitiile efectuate, livrarea comenzii la locul ales, confirmarea si identificarea vizitatorului/utilizatorului inregistrat in orice caz necesar si informarea cu privire la stadiul comenzii). In acest scop, putem colecta urmatoarele date, in limita necesitatilor: numele si prenumele, numarul de telefon/adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, card bancar, cont bancar si date aferente platilor; istoricul comenzilor si livrarilor, produse care se afla in cosul de cumparaturi sau in lista de favorite; In cazul in care se solicita livrarea de produse sau servicii catre o terta persoana, alta decat vizitatorul sau utilizatorul inregistrat, acesta din urma recunoaste ca va fi pe deplin responsabil pentru informarea si consimtamantul deplin al persoanei, pe care o desemneaza ca destinatar, pentru dezvaluirea datelor sale personale catre Monirom, in scopul unic de a-i livra produsele respective si isi asuma intreaga responsabilitate pentru orice pretentii ale acestei persoane fata de Monirom.
Pentru a va trimite newslettere. In acest scop colectam urmatoarele date: numele, prenumele si adresa de e-mail;
Pentru a comunica cu Dvs. in procesul de efectuare a sondajelor despre satisfactia clientilor in scopuri de analiza, pentru imbunatatiri ale calitatii, pentru dezvoltari ale serviciilor sau pentru a ne adapta serviciile la cerintele Dvs. In acest scop putem colecta urmatoarele date: numele, prenumele, numarul de telefon si adresa de e-mail. De asemenea, daca accesati site-ul nostru, va informam ca vom prelucra datele dvs. de navigare in scopuri analitice si statistice, adica pentru a intelege modul in care utilizatorii interactioneaza cu site-ul nostru astfel incat sa ne putem imbunatati serviciile. De asemenea, uneori realizam actiuni si sondaje de calitate care vizeaza cunoasterea gradului de satisfactie al clientilor si utilizatorilor nostri si detectarea necesitatilor de perfectionare.
In scopul furnizarii activitatilor post-vanzari, care cuprind servicii de relatii cu clientii privind evaluarea produselor oferite si inlocuirea produselor. In acest scop putem colecta: nume si prenume, telefon, e-mail, adresa de livrare/facturare, date aferente platilor, alte date care rezulta din evaluarea produselor de catre clienti; De asemenea, colectam datele de identificare (serie si numar act identitate), date bancare si date privind platile doar pentru situatiile in care intervin inlocuiri de produse/retururi. Daca alegeti sa ne contactati printr-un alt canal de comunicare operat de un tert (de ex. WhatsApp, Facebook) vom partaja datele dvs personale cu detinatorul acestui canal pentru a confirma ca sunteti utilizator al acestui serviciu. Va recomandam sa verificati setarile de confidentialitate si sa cititi politica de confidentialitatea a respectivilor operatori pentru a obtine informatii mai detaliate privind modul in care acestia utilizeaza datele personale ale utilizatorilor serviciilor pe care le furnizeaza.
Pentru a asigura buna desfasurare a relatiilor contractuale si profesionale ale Monirom si pentru indeplinirea obligatiilor legale si contractuale ale Monirom, inclusiv obligatiile de asigurare a securitatii. In acest sens putem colecta urmatoarele date: numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de e-mail, date de indentificare, varsta/data nasterii, sex, adresa de facturare, adresa de livrare, date bancare si date aferente platilor, imaginea persoanei si profesie/pozitie/loc de munca.

De asemenea, vom putea folosi datele Dvs. personale pentru aceste motive daca vom considera necesar in vederea asigurarii intereselor noastre legitime. Pentru mai multe informatii, va rugam sa observati cele de mai jos.

  1. Comunicam datele Dvs. personale tertilor?

In principal, vom comunica datele Dvs. personale catre terti, doar in vederea asigurarii desfasurarii optime a relatiilor noastre contractuale, dar si in vederea indeplinirii unor obligatii legale specifice, dupa cum urmeaza:

  • Consultanti financiari si contabili, societati de audit, precum si orice autoritate publica, in cazul in care o astfel de obligatie legala de divulgare a datelor personale ne incumba (spre exemplu, in situatia in care primim o astfel de notificare si/sau adresa din partea autoritatilor publice centrale sau locale sau in legatura cu un litigiu in curs aflat pe rolul instantelor de judecata din Romania, respectiv pentru indeplinirea obligatiilor noastre de raportare fiscala);
  • Furnizori de servicii care actioneaza in numele nostru (inclusiv, fara a se limita la curieri, procesatori de plati, detinatorii de platforme online pe care le folosim in activitatea curenta, consultanti externi, avocati, auditori si/sau contabili si consultanti si experti IT);
  • In cazul in care o societate din grup va fi achizitionata sau va fuziona cu o alta societate sau grup de societati in viitor, vom putea furniza datele Dvs. personale reprezentantilor noilor proprietari (urmand a va notifica cu privire la un astfel de demers si la implicatiile asupra datelor Dvs. personale). Lista completa a partenerilor nostri poate fi gasita in Anexa 2.

Categoriile de servicii pentru care colaboram cu persoane imputernicite/operatori asociati/operatori independenti si datele cu caracter personal transferate acestora sunt urmatoarele:

1. Servicii de auditnume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa facturare/livrare, adresa de contact, date de identificare, date bancare si date aferente platilor
2. Servicii de logistica, curierat/postanume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa livrare/facturare, adresa de contact
3. Servicii de marketing & administrare conturi si platforme de social medianume, prenume, adresa de e-mail, sex, varsta,
4. Servicii juridicenume, prenume, adresa livrare/facturare, adresa de contact, date identificare, telefon, adresa de e-mail, inregistrari audio/video, date bancare si date aferente platilor, corespondenta intre Persoanele vizate si Monirom
5. Servicii IT, integrare platforme, server hosting si cloud hostingnume, prenume, adresa livrare/facturare, adresa de contact, date identificare, telefon, adresa de e-mail, inregistrari audio/video,
6. Platforma magazin online & platforma marketplaceadresa de e-mail, nume, prenume, numar de telefon, IP, istoricul comenzilor si livrarilor inclusiv produse care se afla in cosul de cumparaturi sau in lista de favorite, date acces cont, date privind platile efectuate
7. Platforme si servicii de contabilitate, si gestiunenume, prenume, adresa livrare/facturare, adresa de contact, date identificare, telefon, adresa de e-mail, date privind platile,

Dorim sa ne asiguram ca datele Dvs. personale sunt stocate si transferate intr-o modalitate care sa le asigure securitatea adecvata.

Din aceste motive, vom transfera datele Dvs. personale in afara Spatiului Economic European (Statele Membre ale Uniunii Europene, Norvegia, Islanda si Liechtenstein) doar in situatia in care transferul se realizeaza cu respectarea prevederilor legale privind protectia datelor personale si cu asigurarea unui nivel de protectie adecvat, astfel:

  • Prin transferul datelor Dvs. personale intr-un stat care ofera un nivel de protectie adecvat, recunoscut ca atare printr-o decizie a Comisiei Uniunii Europene;
  • In cazul in care v-ati dat consimtamantul liber exprimat si informat cu privire la transferul datelor personale in afara Spatiului Economic European;
  • Prin incheierea unui contract ce priveste transferul datelor personale catre un tert, contract ce incorporeaza clauzele standard adoptate de catre Comisia Uniunii Europene privind transferul datelor personale catre operatori si imputerniciti aflati in state ce asigura un nivel de protectie adecvat.
  1. Pentru ce perioada de timp prelucram datele Dvs. personale?

Nu vom prelucra datele Dvs. personale pentru o perioada de timp ce va excede scopurilor pentru care aceste date personale au fost colectate, exceptie facand cazurile in care prevederile legal ne impun obligatia pastrarii acestora pentru o perioada de timp determinata mai indelungata scopului nostru (de exemplu, in situatia in care primim o astfel de notificare si/sau adresa din partea autoritatilor publice centrale sau locale sau in legatura cu un litigiu in curs aflat pe rolul instantelor de judecata din Romania. prevenirea fraudelor si abuzurilor, etc.). Intervalele de timp pentru care sunt pastrate datele Dvs. personale sunt stabilite in cadrul Politicii noastre de retentie (de introdus hyperlink).

Principalele termene de retentie:

  • Declaratiile fiscale si facturile fiscale –10 ani sau conform termenului legal pentru care avem obligatia sa le pastram;
  • Datele personale din procesul de recrutare vor fi pastrate pentru o perioada de 6 luni de la terminarea procesului de recrutare / selectie a postului vacant;
  • Inregistrarile video ale camerelor de supraveghere sunt pastrate timp de maxim 30 de zile;
  • Comenzile online –3 ani de la plasarea comenzii
  • Corespondenta electronica – 12 luni;
  • Solicitarile clientilor adresate Departamentului Customer Service, respectiv solicitarile legate de activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal – 3 ani de la primirea acestora;
  • AWB – 3 ani de la emitere.
  • Datele personale prelucrate pentru a crea contul pe website-ul nostru vor fi pastrate atata timp cat contul dvs. este activ.
  • Datele prelucrate in baza consimtamantul dvs. vor fi procesate in perioada de valabilitate a consimtamantului dvs. sau pana cand veti alege sa va retrageti consimtamantul sau datele nu vor mai fi necesare;
  • Datele prelucrate in interesul nostru legitim vor fi procesate pentru o perioada maxima de 3 ani, dupa care vor fi anonimizate si prelucrate in scopuri statistice.
  1. Cum asiguram securitatea datelor Dvs. personale?

Suntem preocupati de protejarea datelor Dvs. personale. Acesta este ratiunea pentru care am implementat sau sunt in curs de implementare masuri adecvate care sunt destinate pentru a preveni accesul neautorizat, precum si utilizarea incorecta a datelor Dvs. personale.

Ne-am angajat sa luam toate masurile rezonabile si adecvate pentru a asigura securitatea datelor Dvs. personale impotriva furtului si accesului neautorizat al acestora si depunem toate eforturile necesare in acest sens. Realizam toate acestea prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice specifice, incluzand masuri de encriptare, anonimizare si data recovery/back up.

Daca suspectati folosirea neautorizata sau furtul datelor Dvs. personale va rugam sa ne informati imediat ce suspectati o astfel de activitate neautorizata. In acest sens, va rugam sa va adresati in prima faza office@monirom.ro pentru a putea investiga situatia intervenita si pentru a va putea furniza ulterior informatii actualizate cu privire la stadiul solutionarii incidentului, precum si cu privire la pasii de urmat.

De asemenea, am luat toate masurile necesare pentru a ne asigura ca angajatii nostri, toate companiile si organizatiile cu care lucreaza, isi exercita atentia cuvenita si au o constientizare legata de securitatea datelor. Monirom ofera instruire in domeniul securitatii datelor angajatilor sai la angajare si pe tot parcursul relatiei contractuale. Securitatea datelor cu caracter personal este prevazuta cu protocoale de access protejate prin parola, firewall-uri si mecanisme de control al accesului. Masurile de securitate fizica sunt luate impotriva amenintarilor externe si periferice. Modificarile aduse sistemelor informatice sunt inregistrate. Pentru a evita pierderile de date, au fost implementare mecanisme de back-up. Sistemele de informatii sunt scanate periodic pentru vulnerabilitati de securitate si orice vulnerabilitate detectata este eliminata. In cazul unei incalcari a securitatii informatiilor, neconformitatile sunt identificate imediat si se iau toate masurile necesare pentru a elimina si preveni repetarea acestor neconformitati.

Masurile tehnice sunt enumerate mai jos:

1. Identificarea si autentificarea utilizatorului

In vederea accesului la baza de date cu caracter personal, fiecare utilizator trebuie sa se identifice. Fiecare utilizator al statiei pe care se va face prelucrarea datelor personale va avea un cont unic de utilizator si o parola unica asociata. Parolele vor respecta un anumit nivel (configurabil) de complexitate.

 2. Tipul de acces

Drepturile specifice de control al accesului sunt alocate fiecarui rol (implicat in prelucrarea datelor cu caracter personal) in conformitate cu principiul necesitatii de a cunoaste. Regulile corespunzatoare de control al accesului, drepturile de acces si restrictiile pentru anumite roluri ale utilizatorilor fata de procesele si procedurile legate de datele cu caracter personal sunt clar delimitate. Pentru activitatea de pregatire a utilizatorilor sau pentru realizarea de prezentari, se vor folosi date anonime. Compartimentul care asigura suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal pentru rezolvarea unor cazuri exceptionale si in conditii de maxima confidentialitate.

 3. Colectarea datelor

Pentru operatiile de colectare, introducere si modificare a datelor cu caracter personal in baza de date, se va folosi personal autorizat anume desemnat.

4. Executia copiilor de siguranta

Monirom va stabili intervalul de timp la care se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate si se vor lua masuri ca accesul la copiile de siguranta sa fie monitorizat.

5. Computerele si terminalele de acces

Computerele si terminalele de acces sunt instalate in incaperi cu acces restrictionat sau in incaperi care se pot incuia. Sesiunile de lucru se inchid automat in cazul in care nu se actioneaza o perioada de 30 minute de la momentul ultimei interventii.

6. Fisierele de acces

Accesarile bazelor de date cu caracter personal sunt inregistrate in fisiere de acces sau intr-un registru pentru prelucrarile manuale de date cu caracter personal.

Fisierele de acces fac posibila identificarea persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv anume in vederea aplicarii unor sanctiuni sau a sesizarii organelor competente.

7. Sistemele de telecomunicatii

Sistemul de telecomunicatii este astfel conceput incat datele cu caracter personal nu pot fi interceptate sau transmise.

  1. Care sunt drepturile Dvs. cu privire la datele personale pe care noi le procesam?

Unul dintre principalele obiective ale Regulamentului este acela de a proteja si clarifica drepturile persoanelor fizice cu privire la protectia datelor personale. Astfel, desi procesam datele Dvs. personale, regulamentul va recunoaste o serie de drepturi cu privire la datele Dvs. personale.

De asemenea, Regulamentul confera mai multe drepturi persoanelor carora li se prelucreaza date personale. Astfel, pe langa drepturile existente in prezent, regasim si dreptul la portabilitatea datelor sau pe cel de stergere a datelor.

Iata pe scurt care sunt drepturile pe care le aveti:

Dreptul de acces inseamna ca aveti dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele. Totodata aveti dreptul de a obtine o copie a datelor cu caracter personal furnizate noua si care fac obiectul prelucrarii (dorim sa va aducem la cunostinta faptul ca pentru orice alte copii solicitate de Dvs., se poate percepe o taxa rezonabila, bazata pe costurile administrative). In cazul in care transmiteti cererea in format electronic si cu exceptia cazului in care solicitati un alt format, informatiile va vor fi furnizate intr-un format electronic utilizat in mod curent.

Dreptul la portabilitatea datelor se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.

Dreptul la opozitie vizeaza dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al Monirom. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment.

Dreptul de a retrage consimtamantul se refera la cazurile in care am obtinut consimtamantul de a procesa datele Dvs. personale pentru anumite activitati (de exemplu, in scop de marketing direct), puteti retrage acest consimtamant in orice moment si vom inceta sa desfasuram acea activitate anume daca nu consideram ca exista o baza legala alternativa pentru a justifica continuarea prelucrarii datelor Dvs. personale in acest scop, caz in care va vom informa despre aceasta conditie.

Dreptul la rectificare se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate. Dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal si va vom informa cu privire la acesti destinatari, daca veti solicita acest lucru.

Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) inseamna ca aveti dreptul de a solicita sa va stergem datele cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  • va retrageti consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
  • va opuneti prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze;
  • datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  • datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale;
  • datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

In realizarea acestui demers, vom comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice stergere a acestora, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate si va vom informa cu privire la acesti destinatari, daca veti solicita acest lucru.

In stransa legatura cu dreptul de acces si de rectificare/completare/stergere a datelor cu caracter personal, Monirom ofera utilizatorilor inregistrati pe site-urile operate posibilitatea de a vizualiza, rectifica/completa /sterge datele cu caracter personal prin intermediul contului personal, in sectiunea „Contul meu”.

Dreptul la restrictionarea prelucrarii poate fi exercitat in unul din urmatoarele cazuri:

  • cand contestati exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
  • prelucrarea este ilegala, iar Dvs. va opuneti stergerii datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea;
  • in situatia in care Monirom nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopul prelucrarii, dar ni le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
  • in situatia in care v-ati opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale noastre prevaleaza, caz in care va vom explica motivele noastre pe larg.

In realizarea acestui demers, vom comunica fiecarui destinatar caruia i-au fost divulgate datele cu caracter personal orice restrictionare a prelucrarii, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate si va vom informa cu privire la acesti destinatari, daca veti solicita acest lucru.

Toate aceste drepturi pot sa fi exercitate printr-o cerere scrisa, semnata si datata, transmisa la sediul nostru sau pe email, datele necesare de contact regasindu-se in Anexa nr. 1.

La cerere, veti primi de la noi o copie a datelor cu caracter personal prelucrate; puteti solicita si primi raspuns de la noi in orice modalitate dorita de Dvs. (inclusiv email).

Va rugam sa retineti faptul ca dreptul Dvs. de a solicita o copie, conform celor aratate mai sus, nu trebuie sa aduca atingere drepturilor si libertatilor altora.

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri

Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere – In cazul in care considerati ca drepturile Dvs. privind datele personale au fost incalcate, puteti, de asemenea, sa contactati si sa depuneti o plangere la autoritatea locala pentru protectia datelor:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30
Sector 1, cod postal 010336
Bucuresti, Romania

anspdcp@dataprotection.ro

Centrala Telefon
+40.318.059.211
+40.318.059.212
  1. Aspecte importante privind drepturile Persoanelor Vizate

a) termenul de raspuns la cererile adresate de Persoanele Vizate

Pentru orice comentarii sau sugestii cu privire la prezenta notificare va rugam sa ne contactati folosind informatiile de contact din Anexa nr. 1. Suntem foarte preocupati de securitatea Datelor Personale si va vom raspunde intr-un termen maxim de 30 zile lucratoare. In cazul in care formularea raspunsului necesita analiza unui volum ridicat de documente/informatii, etc., acest termen poate fi prelungit cu maximum de 60 de zile, sens in care va vom informa despre acest aspect in intervalul initial de 30 de zile;

b) restrictionarea accesului

In anumite situatii, s-ar putea sa nu putem acorda accesul Persoanei Vizate la toate sau o parte a Datelor Personale din cauza unor restrictii legale. Intr-un astfel de caz, vom comunica acesteia motivul acestui refuz.

c) imposibilitatea identificarii

In anumite cazuri, s-ar putea sa nu putem identifica Datele Personale ale unei anumite Persoane Vizate din cauza elementelor de identificare insuficiente pe care ni le furnizeaza in cerere. In astfel de cazuri, daca nu vom putem identifica Persoana Vizata, nu putem da curs cererii acesteia in conformitate cu aceasta sectiune, cu exceptia cazului in care ne vor fi oferite informatii suplimentare care sa ne permita sa identificam respectiva Persoana Vizata. Vom informa in acest scop Persoana Vizata pentru a ne oferi astfel de detalii suplimentare.

d) exercitarea drepturilor Persoanei Vizate

Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati prin modalitatile indicate in Anexa 1 la prezenta Notificare.

  1. Temeiuri juridice pentru procesarea datelor Dvs. personale

Regulamentul prevede o serie de modalitati prin care putem procesa datele Dvs. personal in mod legal, astfel cum acestea sunt descrise in cele ce urmeaza.

Procesarea are ca temei juridic executarea contractului

Articolul 6, alineatul (1) din Regulament prevede ca “prelucrarea este legala numai daca si in masura in care se aplica cel putin una dintre urmatoarele conditii: […] b) prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract”.

Prin urmare, ne bazam pe acest temei juridic pentru a procesa datele Dvs. personale pentru a ne permite sa executam atat obligatiile noastre contractuale, cat si si obligatiile noastre fata de terti, dar si pentru a ne asigura ca indepliniti in mod corespunzator obligatiile Dvs. fata de noi.

Procesarea are ca temei juridic o obligatie legala

Pe langa obligatiile noastre contractuale, suntem tinuti si de alte obligatii legale pe care trebuie sa le respectam. Articolul 6, alineatul (1), litera (c) din Regulament prevede ca va putem prelucra datele personale in cazul in care aceasta prelucrare „este necesara pentru respectarea unei obligatii legale la care suntem supusi.

Un exemplu de obligatie legala pe care trebuie sa o respectam este obligatia noastra de a colabora cu autoritatile fiscale.

Procesarea are ca temei juridic un interes legitim

Articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulament explica faptul ca putem prelucra datele Dvs. in cazul in care acestea „sunt necesare pentru scopurile intereselor legitime urmarite de [noi] sau de catre o terta parte, cu exceptia cazului in care aceste interese sunt inlaturate de interesele sau de drepturile sau libertatile fundamentale ale [Dvs.] care necesita protectie a datelor cu caracter personal.

Consideram urmatoarele ca exemple neexhaustive de activitati de procesare a datelor Dvs. personale conform intereselor noastre legitime:

  • pentru scopurile noastre administrative interne;
  • pentru a impiedica utilizarea neautorizata a informatiilor si echipamentelor noastre;
  • in vederea realizarii investigatiilor privind presupuse abateri; si
  • pentru stabilirea, exercitarea sau sustinerea revendicarilor legale.

Procesarea are ca temei juridic consimtamintul liber exprimat

In anumite circumstante, vom obtine consimtamantul Dvs. de opt-in (inscriere voluntara) inainte de a ne asuma anumite cerinte privind prelucrarea datelor Dvs. personale.

Articolul 4 alineatul (11) din Regulament prevede ca acordul opt-in este „orice indicatie libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a dorintelor persoanei vizate prin care el sau ea, printr-o declaratie sau printr-o actiune clara afirmativa, prelucrarea datelor cu caracter personal care ii privesc„.

In limbaj simplu, aceasta inseamna ca:

  • trebuie sa va exprimati consimtamantul liber, fara sa va punem sub orice presiune;
  • trebuie sa stiti pentru ce va exprimati acordul – asa ca va asiguram ca va vom oferi suficiente informatii;
  • ar trebui sa vi se ceara sa acceptati o singura activitate de prelucrare la un moment dat – prin urmare, evitam solicitarea exprimarii unui singur consimtamant pentru mai multe activitati de prelucrare, astfel incat sa nu stiti exact cu ce sunteti de acord; si
  • trebuie sa intreprindeti masuri specifice pentru a ne da acordul Dvs. – este foarte probabil sa vi se ceara sa completati o casuta de bifare pentru a ne asigura ca aceasta cerinta sa fie indeplinita intr-o maniera clara si fara ambiguitate.

Odata cu introducerea acestor activitati de prelucrare specifice a datelor Dvs. personale, va vom oferi mai multe informatii, astfel incat sa puteti decide daca doriti sa va inscrieti.

Aveti dreptul sa va retrageti consimtamantul pentru aceste activitati. Puteti face acest lucru in orice moment, iar detaliile despre cum puteti face acest lucru pot fi gasite mai sus in sectiunea „Dreptul de a retrage consimtamantul„.

Retineti ca avem nevoie de datele personale enumerate in Sectiunea 1 pentru a va furniza serviciile noastre.

Daca nu ne veti furniza datele personale solicitate, nu vom putea sa va furnizam, in totalitate sau partial, serviciile pe care le-ati solicitat. Daca va retrageti consimtamantul, este posibil sa nu va putem furniza, in totalitate sau partial, serviciile pe care le-ati solicitat.

Nu consideram ca oricare dintre activitatile de mai sus va prejudiciaza in vreun fel.

Cu toate acestea, aveti dreptul sa va opuneti procesarii datelor Dvs. personale in anumite circumstante.

Daca doriti sa aflati mai multe despre aceste circumstante si cum sa faceti obiectii fata de activitatile noastre de procesare, consultati sectiunea „Dreptul la opozitie„.

ANEXA NR. 1

Pentru intrebari legate de protectia datelor personale, pentru a va exercita drepturile sau pentru a inregistra o reclamatie, contactati Monirom Trading SRL printr-un mesaj e-mail, la adresa specificata mai jos.

Detalii pentru contactarea Monirom Trading SRL:

E-mail: office@monirom.ro

Adresa corespondenta: Popesti Leordeni, str. Leordeni, nr. 94, incinta B, corp 2, jud. Ilfov.

In atentia: Monirom Trading SRL – protectia datelor personale

ANEXA NR. 2

Lista completa a partenerilor nostri

  • PFA Dinca Silviu-Florin – prestator servicii evaluare risc
  • Contprest Consulting SRL – prestator servicii Contabilitate
  • Consulting FormProf Serv SRL – prestator servicii SSM si PSI
  • ABC SQl Web Dvelopment SRL – prestator servicii service si asistenta tehnica pentru echipamente, software si site-uri web
  • Salprog SRL – furnizor platforma salarizare
  • Emamed Clinical Services SRL – prestator servicii medicale
  • Edenred Romania SRL – furnizor tichete de valoare
  • Supreme Security SRL – prestator servicii paza
  • BRD GSG – furnizor servicii plati carduri in showroom
  • Fan Curier – furnizorul serviciilor de curierat
  • SameDay – furnizorul serviciilor de curierat
  • IONESCU MIRON SPARL – societate de avocatura
  • CHIRU CORNELIA- prestator servicii de audit
%d blogeri au apreciat: