MONIROM TRADING SRL – societate cu capital integral romanesc privat, infiintata in anul 1995.
Domeniul principal de activitate:
Comercializarea si distributia de materiale electrice pentru uz gospodaresc si industrial, prin magazine proprii si prin reteaua de distributie.
Pentru persoanele juridice avem si reteaua de distributie ce este deservita de un numar de 6 agenti de vanzari si acopera urmatoarele judete:
● Bucuresti
● Calarasi ● Prahova ● Giurgiu ● Buzau ● Vaslui ● Galati ● Dolj ● Teleorman ● Brasov ● Neamt ● Bacau | ● Braila
● Ialomita ● Vrancea ● Dambovita ● Arges ● Valcea ● Gorj ● Mehedinti ● Constanta ● Tulcea ● Olt ● Ilfov |
Prezentam clientilor nostrii produse importate sub marca proprie care pot face fata cu brio produselor cunoscute sub un anumit brand pe piata romaneasca. Produsele noastre avand insa un avantaj considerabil, pe care clientii nostrii il au intotdeauna in vedere la intocmirea comenzilor si anume pretul avantajos.
Pentru atingerea acestui obiectiv am depus si obtinut de la OSIM certificarea celor 3 marci:
- MOON Light – light for life
- MONIROM – electric and more
- KLASS – electric equipment

Gama de produse comercializate cuprinde: cabluri si conductori, tuburi si accesorii din pvc, aparataj electric, corpuri de iluminat casnice si industriale, feronerie etc.
In permanenta SC MONIROM TRADING SRL depune eforturi de a se impune pe piata de materiale electrice din cat mai multe judete ale tarii.In acest sens incercam sa facem fata competitiei de pe piata vanzarilor si sa captam atentia clientilor cu oferte cat mai bune impunandu-ne in fata competitorilor cu un termen de livrare cat mai scurt si un raport echitabil calitate/ pret.
Principalul nostru obiectiv este orientarea catre client si imbunatatirea continua a relatiei cu acesta.
SC MONIROM TRADING SRL isi propune diversificarea permanenta a gamei de produse oferite spre vanzare. Intentia noastra este de a oferi clientilor nostrii alternative pentru produsele aflate deja pe piata.

Politica de vanzari include de asemenea cresterea loialitatii mai exact confirmarea alegerii facute si incurajarea cumparatorilor sa sporeasca numarul si cantitatea achizitiilor precum si imbunatatirea imaginii produsului, mentinerea marcii in atentia consumatorilor, intarirea legaturii intre marca, distribuitori si consumatorii finali.
Plan de prevenire și reducere a cantității de deșeuri generate